Kalite

Son Mühendlisk çağın teknoloji imkanlarıyla kendini devamlı yenilemeyi amaç edinmiştir. Tüm çalışanlarının içinde bulunduğu, işleyen ve kontrol mekanizması olan kalite yönetim sistemine sahip bir iş kültürüyle hizmet vermektedir. Kalitesini sürekli geliştirmek ve iyileştirmek, kalitenin tüm çalışanlar tarafından algılanmasını sağlamak için yatırımlar yapmaktadır. Son Mühendislik şirketinde “Müşteri Tatmini” ve “Müşteri Memnuniyeti” kavramları devamlı ön planda tutulmaktadır. Müşteri odaklılığı prensip edinmiştir ve müşteri tarafından tanımlanan kalite kavramını, tüm yangın ve yangın sistemleri konulu hizmetlerinin yürütülmesi sırasında uygulamaktadır.

Temel Değerlerimiz
• Emek ve başarıya saygılıyız; sağlanan başarının sahiplerine mal edilmesine dikkat ederiz. • Başarının ancak takım çalışmasıyla elde edileceğine inanırız. • Dürüst eleştiri yaparız, hataları kabul ederiz ve eleştiriye açığız. • Bir problemin en iyi çözümünün o problemi yaşayanlarca bulunabileceğine inanırız. • Ben değil bilinciyle çalışırız. Başarı hepimizindir.

İş Kültürümüz
• Kararlar, verilere bağlı olarak alınır. • Her iş önemlidir, ihmal edilemez. • İnsanlar suçlanmaz, süreçler sorgulanır. • Düşünceler özgürce tartışılır. • İnsana saygı esastır. • Zamanın değerine inanılır.
 
İlkelerimiz
• Dürüstlük, açıklık ve güven, • Sevgi ve hoşgörü, • Önerilere açık olma, • Bilgi paylaşımı, • Çözüm üretme, • Verilerle ve süreçlerle yönetim, • Öğrenme ve öğretme, • Katılımcılık, • İletişime açık olma, • Sürekli iyileştirme ve yenilikçi